SCHEMAT WALKI:
Uwaga: Poniższy schemat jest mocno uproszczony - w rzeczywistości trzeba się o wiele bardziej rozpisywać, jest
więcej kontr, ruchów, interwencji lub dobijania przeciwnika po walce.
Sędzia: Kto ładniej, 200 słów.
Zawodnik 1: Podchodzę do rywala i wykonuję Suplex.
Zawodnik 2: Podchodzę do przeciwnika, punchuję go po głowie i wykonuję DDT.
Sędzia: Dalej Zawodnik 2.
Zawodnik 2: Gdy rywal jest na ziemi, wykonuję mu Leg Drop.
Sędzia: Kontra przed Leg Dropem!
Zawodnik 1: Odsuwam się na bok, przez co nie trafia.
Sędzia: Udane, dalej Zawodnik 1.
Zawodnik 1: Podchodzę do rywala i wykonuję mu mój finisher Powerbomb i przypinam.
Sędzia: 1, 2, 3. Zwycięża Zawodnik 1.
ZASADY WALK
1. Ogólne:
Spoiler:
1. Walczyć może każdy użytkownik z zaakceptowaną kartą postacią.
2. Żeby stoczyć walkę potrzebny jest sędzia oraz dwóch lub więcej zawodników.
3. Schemat walki 1 na 1: Sędzia, Zawodnik 1, Zawodnik 2, Sędzia, Zawodnik 1/2.
4. Przy walkach Tag-Team, Triple Threat, Fatal 4 Way itp., w schemacie zwiększa się tylko liczba zawodników.
2. Sędziowie:
Spoiler:
1. Sędziować na sparing arenie może każdy, na tygodniówkach tylko Ci, którzy uważają, że dadzą radę, Ci, którzy są pewni na sto procent słuszności swoich decyzji. Na PPV mogą sędziować tylko admini i osoby do tego wyznaczone.
2. Sędziować w walce nie może osoba, która jest powiązana z którymkolwiek zawodnikiem, np. Tag-Teamem lub jakimkolwiek storyline'm.
3. Sędzia przyznany do walki na PPV ma obowiązek stawić się na tą walkę.
3.1. W przypadku nie stawienia się administracja ma prawo ukarać sędziego.
4. Sędzia zobowiązany jest w ostatnim poście w walce napisać, kto ile otrzymuje wynagrodzenia.
5. Sędzia, który rozpoczął sędziować walkę, powinien sędziować ją do końca.
5.1. Zmiana sędziego jest dopuszczalna dopiero, gdy nie ma go 24h, sam na to pozwolił lub admin wyraził na to zgodę.
6. Jeżeli sędzia uzna, że walka była bardzo dobra, ma prawo wynagrodzić zawodnika lub zawodników dopłatą ze swojego wynagrodzenia za sędziowanie.
7. Z zwykłej walce sędzia wciela się w normalnego sędziego.
7.1. Swoją postacią jest dopiero w Special Referee Match'u.
3. Walki
Spoiler:
1. W walce sędzia podejmuje wszelkie decyzje i to on ma ostateczny głos.
1.1. Gdy jedna ze stron uzna, że sędzia podjął złą decyzję, może odwołać się od niej u admina. W tym przypadku należy na PW napisać nick sędziego, link do walki oraz opis kwestii spornej.
1.2. Za spamowanie linkiem na PW/ChatBoxie osoba dostanie warna oraz zostanie podtrzymana decyzja sędziego, niezależnie, czy popełnił błąd.
1.3. W przypadku sporu na PPV, zostanie powołana specjalna komisja czteroosobowa: dwóch administratorów, moderator oraz wybrany przed adminów, neutralny użytkownik. Taka komisja ma 48h na podjęcie decyzji.
1.3.1. W razie upływu 48h bez podjęcia decyzji jednoznacznej, będzie zorganizowane głosowanie.
2. Interwencja w walkę jest możliwa tylko wtedy, gdy któryś z zawodników walczących ma z Twoją postacią feud.
2.1. Zaatakowanie osoby niezwiązanej storylinowo z postacią będzie skutkowało koniecznością wyjaśnienia swojego postępowania w speechu lub adminowi na PW.
3. Interwencja musi mieć szybki przebieg - powodzenie jednego ataku jest stuprocentowe (może być to finisher lub SM), reszta jest możliwa do skontrowania.
4. Kontry nie da się skontrować, na post przypadają dwa chwyty i pięć uniwersałek - żelazna zasada.
5. W walkach TT podczas wejścia trzeba napisać, kto zostaje w ringu. Jeżeli jedna ze stron tego nie zrobi, to druga strona dostaje inicjatywę.
6. W walkach TT zmienić się z partnerem można, mając inicjatywę. Gdy przeciwnicy mają inicjatywę, nie ma szansy zmienić się, chyba, że sędzia da taką możliwość.
7. W przypadku zapięcia dźwigni sędzia może dać od jednej do pięciu szansy na ucieczkę - zależne jest do zmęczenia zawodników.
8. Edytowanie postu w walce będzie uznawane za oszustwo i będzie karane przejęciem inicjatywy przez rywala.
9. Czasówki będą pojawiały się tylko wtedy, gdy walka będzie długo trwała. Nie może trwać krócej niż 30 sekund.
10. Zmiana umiejętności lub akcji w KP podczas walki będą uznawane za oszustwo, karą będą dwa warny, zawieszenie w walkach na dwa tygodnie oraz oddanie wygranej rywalowi.
11. Limit słów podczas Kto Ładniej zależy tylko i wyłącznie od sędziego, jednak powinien on brać pod uwagę rangę walki.
12. Jedyne ograniczenie na Sparing Arenie: nie można walczyć w więcej niż jednej walce.
Wzorowane na regulaminie LoW za zgodą twórcy.
Offline